loading...
3ثانیه تا مرگــــــــــــــــــ
حسین بازدید : 203 پنجشنبه 19 اردیبهشت 1392 نظرات (6)
دوستای گلم  من باید بگم که خودم اصلا و ابدا از این جاستین خوشم نمیاد

ولی خب دخترای جوونو ساده دوسش دارن    منم گذاشتم که کسی خواست در دسترس باشه براش


سری اول عکس های جاستین بیبر  justin  bieber




این 1نمونه  و بقیش توی ادامه مطلب

براي نمايش ادامه اين مطلب بايد عضو شويد !
نام کاربری :
رمز عبور :
تکرار رمز :
موبایل :
ایمیل :
نام اصلی :
کد امنیتی :
 
کد امنیتی
 
بارگزاری مجدد

اگر قبلا ثبت نام کرديد ميتوانيد از فرم زير وارد شويد و مطلب رو مشاهده نماييد !
ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط محمّد در تاریخ 1392/06/31 و 4:43 دقیقه ارسال شده است

عزیز جدی نگیر بعضی کامنت هارو!!!
مهسا خانم میشه بگی مثلا ایشون به چیه این مرتیکه باید حسودی کنن؟
به قیافش؟؟
یا حِرفَش؟؟
هرکسی یه جایگاهی داره داره و از کجا معلوم همین دوست وبنویسمون فردا از اون اجنبی که دخترای کشورمون فقط بخاطر قیافش خودکشی می کحنن بهتر نشه؟
واقعا دخترا سطحی نگر شدن که از رو قیافه میگن این خوبه اون بد!!!
من یه سوال دارم اونم مهم(اگه با این حرفم که واسه قیافه هستید مخالفید):
پس واسه چی این همه ازش طرفداری می کنین؟
نه تنها دخترای ایران بلکه دخترای همونور حاضرن بای یه شب*** دار و ندارشونو بن!
مگه دروغ میگم؟
اصلا هم قصد توهین ندارم،مخاطب منم شما یا دختر دیگه ای نبود،مخاطبم همه ی دخترای که هی میگن جاستین جاستین بود!!!
ــــــ
چرا واسه خواننده های ایرانی اینجوری می کنیین؟
نه که بیفتید هی بیگید مثلا محسن محسن(یگانه) ولی یکم طرفدارل خواننده های خودمونم باشین!!!
ـــــــــــ
ببخشید زیاد حرف زدم!!!
با اجازه و تشکر...
خدانگهدار
پاسخ : دمت گرم

این نظر توسط مهسا در تاریخ 1392/06/07 و 16:33 دقیقه ارسال شده است

خوب حسودی دیگهشکلکشکلک
پاسخ : من! من حسودم؟؟؟؟؟


باشه مهسا خانوم آخه کاش 1کی بود که آدم باورش بشه من بهش حسودیم شده.....

این نظر توسط موعود313 در تاریخ 1392/05/13 و 22:11 دقیقه ارسال شده است

تموم زندگینامه جاستین رو بلدیم ولی از شهداء که خون و جون جوونی و همه لذتاشون رو دادن بخاطر آسایش ما بخاطر اسلام بخاطر انقلاب بخاطر حیا و عفت زنان و غرور مردان چی میدونیم؟؟؟

شهداء میتونن الگوی مناسبتری باشن یا جاستین مهره صهونیسم و غرب برای تشویش اذهان عمومی؟؟؟

بهتر نیست عاقلانه فکر کنیم؟؟؟
پاسخ : درس من خودم موافق این هستم

و میخوامم قسمت مذهبی درست کنم

منم مسلمونم و شیعه ممنونم میشم اگه تو کارام همراهیم کنید

این نظر توسط موعود313 در تاریخ 1392/05/11 و 6:23 دقیقه ارسال شده است

سلام اگه خوشت نمیاد مطلب هم در موردش نذار این خودش تبلیغ فرهنگ غرب و غربگراییه ممنونشکلک
پاسخ : دوست گلم من خوشم نمیاد ولی هم داره

منم میذارم , تا از همه نوع دوستی داشته باشم
ممنون که نظر محترمتو گفتی

این نظر توسط عاطفه در تاریخ 1392/02/30 و 16:06 دقیقه ارسال شده است

سلام عزیزم
پس چرا جواب نظرمو ندادی
دلم میسوزه وقتی فکر میکنم وبم فیلتر شد اخه من که چیزی توش نذاشته بودمشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلک

این نظر توسط رزرو هتل با 50 درصد تخفیف در تاریخ 1392/02/25 و 15:59 دقیقه ارسال شده است


رزرو هتل شیراز ، کیش ، قشم ، مشهد و تمام نقاط با 50 درصد تخفیف

لینک رزرو هتل بشه به egardesh.com

شماره تماس : 021-44151435 و 44155227-021



مشاهده اطلاعات بیشتر در www.egardesh.com

سامانه رزرواسیون مهر

راحت ، ارزان و با اطمینان خرید کنید


کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic
اولا که خوش آمد میگم و خیلی خوشحالم که داری وبمو میبینی حتی گذرا اگه خواستی درباره من بدونی پروفایلم فعاله - و با تبادل لینکم موافقم از طریقه لینک اوتو ماتیک میشه منو بااسم نزدیک ترین به مرگ لینک کنید بعد عنوانو آدرس خودتونو تو تبادل اتوماتیک وارد کنید لینک میشید
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    کدومو بیشتر دوست داری و بیشتر باشه بهتره..؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 15
  • کل نظرات : 17
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 28
  • آی پی امروز : 1
  • آی پی دیروز : 8
  • بازدید امروز : 3
  • باردید دیروز : 1
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 3
  • بازدید ماه : 6
  • بازدید سال : 283
  • بازدید کلی : 18,431
  • کدهای اختصاصی

    امارگیر حرفه ای سایت

    سایت خدماتی نایت اسکین - امارگیر سایت


    دریافت کد رتبه جهانی سایت و وبلاگ